1. Úprava podujatia:

  1.1. Zástupca strediska dostane možnosť vybrať si podujatie.


  1.2. Po vybratí podujatia sa zástupcovi zobrazia možnosti akcie "Zmazať" a "Upraviť". Zástupca si vyberie možnosť "Upraviť".


  1.3. Po zvolení možnosti upraviť môže zástupca vymazať a vyplniť textom kolónky, ktoré si vyberie (dátum podujatia, miesto podujatia, ...).


  1.4. Úpravu podujatia ukončí tlačidlom "Uložiť".


  1.5. Systém vyhodnotí, či boli textom vyplnené všetky kolónky, ktoré boli zmazané.


2. Zmazanie podujatia:

  2.1. Zástupca strediska dostane možnosť vybrať si podujatie.


  2.2. Po vybratí podujatia sa zástupcovi zobrazia možnosti akcie "Zmazať" a "Upraviť". Zástupca si vyberie možnosť "Zmazať".


  2.3. Vyskočí mu okienko, či chce naozaj zmazať podujatie s možnosťami akcie "Áno" a "Nie". Zástupca si vyberie možnosť "Áno".


3. Zmazanie člena zo strediskovej rady:

  3.1. Prihlásený zástupca si z menu vyberie akciu "Stredisková rada".


  3.2. Systém mu poskytne na výber 2 možnosti: "Pridať člena", "Zmazať člena". Vyberie si "Zmazať člena".


  3.3. Zástupca dostane možnosť vybrať si člena zo zoznamu členov v strediskovej rade.


  3.4. Po kliknutí na člena systém vyhodí okienko, či chce naozaj zmazať člena zo strediskovej rady s možnosťami akcie "Áno" a "Nie". Zástupca si vyberie možnosť "Áno".